onsdag 14 april 2010

Vårens "första" fluga

5 kommentarer:

Annelie sa...

Hahaha! Tänk vilken vinter vi haft när man tom tycer det är lite trevligt att se en fluga!
Snyggt fotat!

Rantamor sa...

snyggt. Jag jagade en fjäril med kameran igår, men lyckades då inget vidare. Fjärilen fick nog panikångest och idag har jag inte sett den stackarn alls...

Ibland lyckas jag inget vidare...

Marie sa...

Toksnyggt vännen!!!!!! Absolut ska jag säga hur jag tycker boken är. Den är upplagd med små tänkvärda insla och övningar i mindfullness och mycket lättläst. Liten och inte inbunden så den är lätt att släpa med sig ut i skog och mark om man vill sitta i lugn och ro i naturen också. Det är väl perfekt. Jag är inte missnöjd med nå´n av hans böcker. Hoppas du haft en fin dag. Vädret har ju varit strålande om lite kyligt kanske. Jag har varit inne mest hela dagen och jobbat, men i morr´n är jag ledig och hoppas på fint fotoväder. Tänkte bege mig ut på blåsippe jakt. Ha en riktigt skön kväll. Kram från mig.

Wildhearts sa...

Jättesnyggt foto. Jag tycker om de dova färgerna och suddigheten. Skulle jag vilja ha en fluga på väggen så hade det varit den flugan :D

Annelie sa...

Näedå, ingen fara! Jag fortsätter leva mitt alldeles förträffliga vanliga normala liv. Och min man byter jag INTE ut, för allt smör i Småland!
Fick bara ett litet businfall...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...