söndag 11 april 2010

Kalas i dagarna 2

Igår var det kalas hos oss för Elsa och Elsas farmor och farfar var också här. Tårta på em, underbart god ekologisk torskrygg till kvällen med skagenröra, citronsmör och kräftröra. Potatis i ugn. Allt tillagat av Elsas föräldrar. Idag har vi haft alla döttrarna här med respektive förutom Niklas som jobbar helg. Det bjöds på rulltårta med gräddklick och smörgåsar med fika. Alla barnbarn var här, inalles 5 och lekte och hade skoj på gräsmattan och firade Elsa 4 år.

Jag fick ta mig några tupplurar både igår och idag, känner mig väldigt trött, ingår visst i FEC-behandlingen.
Fortsättning följer.

4 kommentarer:

agnetha sa...

Önskar dig en god bättring snart. Kram från mig till dig.

litesomvi sa...

Låter som en underbar helg :)
Vilken fin familj du har.
Hoppas du känner dig lite bättre idag.

Annelie sa...

Torskrygg, himmel och pannkaka så gott! Skagen/Kräftröra också till.... vilken gourmetmat du fått njuta av!

Vad bra att du tar dina tupplurar, de behöver du! Låt kroppen bestämma hur mycket du orkar med. Stå ut, din tid kommer då du orkar vara med riktigt igen!
Lägg alla "måsten" på hyllan!
Varma kramar till dig....

Agneta sa...

Tack alla goa ni för härliga tillrop, det stärker mig väldiga. Kramar tillbaks till Er.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...