torsdag 8 april 2010

Familjen

Ett fång röda rosor till Familjen!


Måste förtydliga att när jag skrev att tjejerna fixat utanför inför min hemkomst så innefattar det sambos och makar så fr o m nu skriver jag Familjen som visar att det är alla som fixar och trixar för att livet ska bli enklare. Det gäller trädgård, målning av fönster och murar förra sommaren, men jag ska köpa en flaska whisky som tack för hjälpen till bl a Mattias, Elsa och Esters pappa. Jag vet att han vill ha det. Jag älskar er alla och ni gör så att jag känner livet i mig. Puss.

3 kommentarer:

agnetha sa...

Skönt att man har familjen och andra nära och kära då det behövs. Tänker på dem som inte har någon. Stackars de människorna som måste möta livets svårigheter alldeles ensamma.
Har det ordnats för dig med Telia eller ska jag kalla det Felia jag också *LL*?
Hoppas att du mår bättre och bättre. Skickar dig en kram.
/Agnetha
http://agnetha52.blogspot.com/

Rantamor sa...

Vilken rosbukett.
Vackert var det sa Bill...ja vackert va ordet sa Bull.
Du är värd alla rosor som finns...du är värd att finnas länge ännu....och jag VILL att du ska finnas länge ännu...

STYRKEKRAMAR i massor...

Wildhearts sa...

Familj är underbart! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...