tisdag 13 april 2010

Vårblommor från trädgården

3 kommentarer:

Wildhearts sa...

Så vackra bilder! Tycker speciellt mycket om den första med solljuset som lyser över den.

Anne Mari sa...

Så vackra foton, tack för att du delar med dig. Våren är här med stormsteg. Det blir lite lättare för dig att klara av behandlingarna nu när solen kommer fram, hoppas jag.
Hade jag ett trollspö Agneta så skulle jag svepa bort allt det onda från dig.
Kram
Anne Mari

Rantamor sa...

Vilka fina vårblommor du har fotat i din trädgård. Roligt att se oc höra att du orkat med att vara ute å njuta.
Blir så lessen när jag läser om din sjukdom. Hoppas att forskningen får mycket pengar att forska fram något botemedel som inte har så svåra och jobbiga biverkningar.
Jag håller alla tummar för dig och du finns i mina tankar.

Ska bli kul att se dig i en punkfrisyr =) Men jag häller med flera andra att du ser jättetuff ut utan hår, snygg.
Klart du är snygg med hår också.

Tack för kommentaren på min blogg. Ja vi har haft underbara dagar med Lilla C. Vi njuter verkligen av att han får dela vår vardag, det tycker vi är viktigt. Det där med äventyrsland och Mac Donalds det får föräldrarna ta.

Och visst känner man sig frisk när man får vistats i naturen och tillsammans med dom man älskar.

Alla har ju någon natur runt omkring sig...man måste bara hitta sitt ställe där man kan njuta.

STYRKEKRAMAR från mig/Benita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...