tisdag 20 april 2010

Avbokat möte

Idag orkar jag inte åka på samtal med min schrink, vilket jag kommer att sakna. Var vaken hela dagen igår, njöt av det goa solljuset och blev bjuden på lunch av Emmie. God kyckling i gräddig currysås. Däremot är jag väldigt trött och somnar tidigt på kvällarna runt kl 18. Känner nästan som jag gjorde när jag var gravid, illamående och en enorm trötthet. Vissa lukter och dofter har jag väldigt svårt för och jag har svårt att svälja tabletter och det är ju ett måste. Med andra ord är jag ingen partypingla, men förhoppningsvis kommer det väl att lätta. Fortsättning följer.

5 kommentarer:

Marie sa...

Hej kära vännen. Vilken fantastiskt fin dag du hade i går. Läckra bilder och en vacker kvinna som njuter av solen ser jag också :-). Kramar och tankar i kubik från mig.

Tigris Predikantan sa...

Ja, det låter inget vidare med "graviditetsillamåendet". Hoppas det lättar snart!
Skönt att du kan njuta av det fina vädret och den där måltiden lät god *ler*!
Kram

agnetha sa...

Du verkar inte så uppåt idag, men det är är väl naturligt- Allt går upp och ner. Själv är jag också lite nere o nervös idag för dottern ska ju opererasig. Just nu ringde hon och sa hej då för de drog in hene på operationsrummet. Usch!!!

Pennelina sa...

Jag är heller ingen partypingla! Tänker på dig och sänder varma kramar från Ordbruket :-)

Pennelina

Annelie sa...

Partypingla eller ej, vi är många härute som tänker på dig, och hoppas att du snart mår lite bättre.
Partypinglorna står sig ganska slätt i jämförelse med dig Agneta, du har så mycket mer att ge än dessa "pinglor" !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...