fredag 23 april 2010

Jag önskade en bakelse....

Igår önskade jag en bakelse med hallon, vaniljkräm och jag fick en hel tårta. Underbart god.

Vi åt  mat också, kyckling med chiligräddsås och sallad. Jättegott och det räcker till lunch idag. Humöret är stilla på väg uppåt. Myrorna i kroppen finns där ibland, men är betydligt färre än dag sex. Jag skrev att dag fem är "svårast", men dag sex är mera riktigt, så var det när jag fick Taxotere också, så det är väl ett mönster.

Idag skiner solen igen och det är underbart det blir så mycket lättare i humöret då. Ser fram emot helgen och ser vad den kan erbjuda. Trevlig helg till alla. Fortsättning följer.

5 kommentarer:

litesomvi sa...

Hoppas att det vänder snart och att helgen blir bra på alla sätt och vis.
Sköt om dig

Annelie sa...

Helgen började ju bra i alla fall, med tårta och god mat. Och du "låter" lite piggare i din skrivstil också, skööööönt!
Ha det bra i helgen nu och sköt om dig!

Tigris Predikantan sa...

Mumsigt så gott det ser ut! Skönt att det är på rätt väg, och så skiner ju solen ... även här!
:)

Marie sa...

Hej min nyfunna vän på andra sidan sta´n :-). Har läst dina senaste inlägg och det är tufft förstår jag. Låter dock som om du börjar må lite bättre och att din fredag blev en fin och ffa god fredag. Du ska veta att jag tänket på dig mycket och lyckönskar dig av hela mitt hjärta. Min arbetskamrats dotter som har hjärntumör har sedan 3 dagar legat på KS och får under en 5 dagars kur cellgifter via en kateter som inopererats. Vilken kämpe hon är denna lilla 11 åriga skrutta. Ja alla ni som kämpar är hjälktar av stora mått. Jag känner mig så himla fjuttig när jag skriver till dig. Vet tametusan inte hur jag ska få fram orden hur jag verkligen känner. Kram från hjärte roten från Mie.

Marie sa...

Hej igen vännen. Du har nå´t att njuta av hos mig :-)
http://carpediemmie.blogspot.com/2010/04/du.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...