fredag 28 maj 2010

Penicillinet tar

Känner mig bättre och bättre. Det halsonda släppte nästan omgående, men tröttheten och segheten finns kvar. Sover oerhört länge på morgnarna och kanske beror det inte på infektionen.

Har varit och handlat mat idag för första gången på flera månader och har ätit en god måltid med familjen från Duvbo, Elsa och Ester med mamma och pappa.

 Lite köksplanering har vi hunnit med också och har rekat lite bland vitvaror. Det känns svårt att bestämma sig, då köken skiljer sig väldigt lite åt, förutom priset. Ballingslöv ritade ett kök där snickerierna kostade 199.500 kr och det vill vi inte ha.

Tack för alla goa hälsningar och tillrop det stärker bra. Fortsättning följer.

7 kommentarer:

Rantamor sa...

Vill bara komma in i kväll och säga att:
jag blev så glad att höra ifån dig att du skriver i din blogg är för mig positivt så kul.

Har suttit och kåserat lite ikväll ovant med dator men rätt kul.
Har ju en dröm att skriva en fiskebok av alla mina kåserier.

Alla har vi drömmar.

Ha en fortsatt finfin helg.

Annelie sa...

Vill bara önska dig en skön helg...

Wildhearts sa...

Vad bra att penicillinet verkar hjälpa. Hoppas att du får en trevlig helg. Själv så ska jag till Göteborg med två vänner. Har det bra och ta hand om dig!

Kalle sa...

Gott att höra att du mår bättre!
Riktigt härliga foton du får till! Kul att du byter huvet på sidan ofta också. Det blir en positiv överaskning att dyka förbi och se vilken ny bild som används nu.

Ha en skön helg!

Tigris Predikantan sa...

Ojdå, ja ... det var inte billigt!
Sköt om dig!
:)

Unknown sa...

Kikar in en sväng och önskar dig fortsatt bättring!

evamargareta sa...

Tack för alla dina fina bilder och ditt goda livsmod. Ha det så bra och vet att jag tänker på dig! KRAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...