söndag 9 maj 2010

Göteborg

Har varit i Göteborg över helgen. Underbart med en liten utflykt. Har mått bra hela resan och har kunnat njuta av Göteborg trots dåligt väder. Maken har varit på gitarrmässan och jag har gått och fönstershoppat mest och njutit av att bara vara.  Försöker nu ta det lugnt innan onsdagen och hoppas på att jag får en enklare behandling den här gången, men jag måste ju ha en behandling som hjälper mot tumörerna i levern. De är väldigt hormonkänsliga så det talar väl för en antihormonell behandling. Fortsättning följer.

5 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Kul att det var bra i Göteborg! Håller tummarna för dina behandlingar!
:)

Rantamor sa...

Va kul att du har kunnat njuta av helgen i Göteborg. Men synd att ni hade så dåligt väder. Här uppe har vi haft riktigt varmt och soligt.
Ha nyss varit ute med "Sally" en sväng och lagt lite nät...men tror du inte att säljäveln åt fisken ur våra nät...igen. Va less vi blir.

Håller tummarna för dig så att dom blånar..

Kramar/Rantamor.

agnetha sa...

Vad roligt att komma på en liten utflykt och till Sveriges framsida också. Jo så säger de i Göteborg om sin stad, Ha ha ha. Fram eller bak det beror väl på från vilket håll man kommer ELLER??? Jag tycker att Stockholm är en vackrare stad byggd på alla sina öar. Men i större sällskap är jag nästan ensam om att tycka så. Västkusten har väl sin charm med salta bad och närheten till det riktiga havet. Östersjön är ju inget hav utan en sjö, men vacker ändå.
Jasså din man är intresserad av gitarrer. Spelar han i något band eller är det till husbehov bara?
Passa nu på att vila lite innan onsdag och njut av våren. Jag håller också min tummar så de bli blå, precis som Rantenmor.
Kram

Wildhearts sa...

Göteborg är en härlig stad som jag bara älskar. Förstår att du har gått och njutit där. Min äldsta dotter har flyttat dit för någon vecka sedan så nu har jag ännu fler anledningar att åka dit.

Hoppas att din behandling blir lite lättare den här gången. Jag ska gå och lämna blod i veckan. Känns bra att man kan göra lite även om det inte direkt kommer dig till nytta :)

Ha det bra och ta hand om dig!
Kram Agneta

litesomvi sa...

Hej!

Åh, Göteborg har jag faktiskt inte varit i ännu... Kanske dags snart?

Hoppas hoppas att det den kommande behandlingen inte blir lika påfrestande denna gång.

Sköt om dig
Kramkram :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...