tisdag 18 maj 2010

Bloggtorka

Alla mina bloggvänner producerar blogginlägg, bilder, underfundiga och kloka tankar och ord. Själv gör jag inget utan jag bara är i nuet försöker få ordning på min vardag. Känns lite tungt i kroppen, men en del trädgårdskötsel, med hjälp av dotter Emmie, har jag gjort. Njuter av det varma vädret och sover en liten lur på morgonen efter frukost, som jag får serverad v a r j e morgon av min älskade. Det måste var kärlek.

Idag har jag ett möte med schrinken och jag ska också till optikern för att hämta mina nya glasögon, men det får bli en annan dag. 

Makrobilder älskar jag och jag hoppas att lusten att fota kommer tillbaka, då jag nu också fått ett stativ av älsklingen.  Fortsättning följer och tack till alla som kommenterar med hopp om att ni inte tröttnar, då jag inte skriver så ofta och spännande. Det blir lite navelskådning att skriva om sig själv och det är lätt att tröttna.

Bloggtorka, ja, men ett litet inlägg blev det.

5 kommentarer:

Rantamor sa...

Ja du lilla vän d kan säkert kännas så..men du vet att vi är många som bryr oss, och vill höra hur det går för dig. Och naturligtvis håller jag alla tummar i världen att allt ska gå bra.

Idag har vi haft årets varmaste dag...var tvunget att åka ut på havet för att få lite svalka. Där grillade vi, där njöt vi, där fiskade vi och där drack vi en flaska cava på en tirsdag....dock...få man njuta så.???

Ha det fortsatt finfint. Styrkekramar i massor...

Wildhearts sa...

Inte tröttnar vi inte :) Egentligen borde vi väl alla vara lite mer i nuet. Kram Agneta

Annelie sa...

Vi andra är friska och krya, du har dig själv att ta hand om nu, det är det viktigaste. Naturligtvis är det svårt att hitta saker att blogga om när man inte mår bra, så fungerar vi alla!
Men det är väl tur att vi skriver, så du har lite att läsa, sen när du blir piggare kanske det är vi som sitter där med bloggtorka, för vi har redan skrivit allt.......
Vi vet inte hur morgondagen ser ut, någon av oss.
Jag har haft några underbara dagar nu i det fina vädret, och det får du snart också, när du blir lite piggare!

Marie sa...

Tittar in på kvällen för att krama om dig kära bloggvän. Att ha "torka" är inte konstigt. Händer oss alla stundtals, men då du kämpar med trötthet, läkarbesök och medicinering är det inte undra på att orken sinar. Viktigast att du använder din ork till dig och din kropp. Vi alla finns här även om du inte "producerar" hela tiden. Vilken omtänksam och go man du har. Att få frukost på sängen...........mums. Sköt om dig kära du tills vi hörs igen-. Tänker på dig alltid ska du veta och sänder hälsningar via telepati varenda dag. Kram.

Tigris Predikantan sa...

Alltid roligt att läsa om hur du mår och vad du gör!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...