torsdag 6 maj 2010

Idag

Idag har det varit en slappardag, har suttit i solen en stund, har testat att ha peruken på, så nu har jag gått in den ganska bra. Jag t o m somnade med den på. Lite mörk hårfärg är det och kanske inte så tuff frissa som jag tänkt, men den är ok. Får kanske klippa lite i den. Tack alla goa ni för kommentarer, ni är helt underbara. Jag blir så  lycklig! Illamåendet har också släppt, så jag mår ganska bra nu.

Hoppas bara att Tamoxcifen hjälper och att biverkningarna blir humana. Någon frågade om markörer. Det är något i blodet som visar canceraktiviteten i blodet den ska vara <30. Mina var 65 igår och tidigare var den 41, så den har stigit ganska lite. Tidigare hade jag över hundra, men jag har läst om andra som haft över 200 och inte har fått panik för det, så jag håller tummarna. Fortsättning följer.

7 kommentarer:

Rantamor sa...

Tack för din kommentar hos mig. Ja det är mycket jag ska lära mig om fotografering, men också om hur datorn fungerar. Ä rätt kass...men lär mig och det ÄR skönt att uppleva att man KAN lära sig något. Jag har god hjälp av dottern kan ringa henne när det kör ihop sig.
Jag började blogga i februari så jag är en riktig rookie. Men det är fantastiskt att se alla duktiga fotografer...och sen är det kul att jag fått så söta bloggvänner..som du t.e.x

Så skönt att du fått må bra idag och kunnat sitta ute i solen, tar säkert en tid att bli ett med peruken..
Här har vi haft kallt idag så inget utesittande, men lördag skulle bli bättre imorron var d nog si å så med.

Ha d fortsatt gott vännen.
Förresten jag tycker ju mer om att skriva än att fotografera =)

litesomvi sa...

Hej!

Vad skönt att du mår lite bättre!
Slappardagar är bra :)
Kram

Tigris Predikantan sa...

Och självklart håller jag också tummarna för dig! Skönt att du trivs i din peruk för den passar!
;)

Annelie sa...

Härligt att du mår bättre!
(Ang. markörerna, det har kanske smugit in en liten Nisse, du menar väl <30, inte >30?)
Nu ska jag jobba en natt till, sen ledig till måndag. Tänkte åka ner till Kungsan imorgon och titta på blomsterprakten.
Ha en skön helg!

Wildhearts sa...

Håller tummarna för att medicinen hjälper och att du inte ska må dåligt av den. Skönt att du har vant dig vid peruken. Tror att du blir kanonsnygg med lite kortare frisyr! Hoppas att du får en trevlig helg. Kram Agneta

sinneskatten sa...

Jag tycker att du är en fantastisk kvinna som delar med dig av ditt liv.
Peruk eller ej men på bilderna så är du vacker utan hår.
Ha en skön helg.

Camilla (Rantis) sa...

så skönt att du mår bättre och med eller utan peruk är du en unik och vacker kvinna!
Ha en skön och mysig söndag Agneta, skickar över en stor kram till dig!

Pst,
vilken otroligt vacker "header" du har på din blogg, underbara blommor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...