lördag 15 maj 2010

Underbar lördag

Fantastiskt väder idag efter en regnig natt. Har varit på vernisage idag hos vännen Ingvar på Ingarö och tittat på hans utställning med nätkonst.

Ikväll har vi ätit en god middag med  yngsta dottern Jessica och hennes sambo Niklas. Njutit av det varma vädret och suttit ute och ätit för första gången i år. Äldsta dottern med barn skulle ha varit här, men minstingen blev sjuk.

I övrigt har helgen flutit på bra. Jag sov en liten stund idag på förmiddagen, men de andra dagarna har jag hållit mig på benen, biverkningarna har kanske inte slagit till än. Vi har återupptagit planeringen av vårt nya kök och har varit på några ställen och kollat. Fortsättning följer.

7 kommentarer:

Rantamor sa...

Bara så härligt att höra att du mår bra.
Vi har också haft ett underbart väder i ett par dagar.
Bara njutigt av försommaren och av Lilla C.

Ha d fortsatt gott,

Tigris Predikantan sa...

Skönt! Vi har också haft mycket "umgänge" så idag är jag rött ... vad passar bättre än något svalare friskare luft?
Kram

Anonym sa...

Hej Agneta!
Vad härligt att läsa att du har haft sköna dagar.

Jag gillar Ingvars konst, särskilt skulpturerna

Ha det riktigt gott!

Kramar från Maya

Kalle sa...

Underbart! Och det fina vädret ska fortsätta under veckan sägs det. Hoppas det blir många härliga middagar ute i solen! :-)

/Kalle

Annelie sa...

Var inne på hans sida och tittade, vilken fantasi att kunna göra så vackra saker av nät!?
Skönt att du haft det fint i sommarvärmen, idag är allt som vanligt igen....
Men det kommer värme så småningom igen, det vet vi ju!

Niklas sa...

Tack för den goda maten och det trevliga sällskapet! hoppas på väderrepris när vi firar Anders nästa helg. Puss

agnetha sa...

Skönt att du är bättre. Kram från mig till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...