onsdag 31 mars 2010

Nalle och magknip

Jag har blivit med Nalle fick en liten go nalle med Nallebudet från min vän Eva, en av mindfulnesskvinnorna. Vad glad jag blev, nu ska nallen få plats bland mina skyddsänglar som en liten beskyddare.

Underbart söt

Inatt har jag haft magknip och ont i kroppen och idag har jag lite feber  37,7. Jag är en lågtempare, så jag känner mig dålig om jag har över 37. Vet inte om det är min behandling eller om jag lyckats fånga barnbarnens sjuka. En dag i sängen blir det i alla fall. Fortsättning följer.

5 kommentarer:

Anne Mari sa...

Åh, så söt nalle! Förstår att detta värmde extra gott. Härligt med goa vänner.
Hoppas du kryar på dig snabbt och att tempen inte stiger.
Har länkat till din blogg, förstår inte varför jag inte gjort det tidigare. Men jag får skylla på cytostatikans biverkan som fortfarande sitter i. Minnet är ju inte det bästa.
Tack för att du funnits och stöttat mig under min resa i min blogg!!!!
Kramar, vi hörs snart igen
Anne Mari

Mimmi sa...

Hoppas du blir bättre snabbt! Kram

Rantamor sa...

Hoppas att du blir pigg snart igen, tråkigt me sjukdomar.
Vilken jättesöt nalle du fått hoppas att han kan trösta dig lite om du är sänliggandes.

Ha en trevlig påsk/styrkekram till dig.

Maya sa...

GLAD PÅSK!
Hoppas att du får må bra och ha dina nära och kära omkring dig. Passa på och ät lite extra godis mmm.
Påsksoliga kramar från Maya

Wildhearts sa...

Vilken liten sötnos! Härligt med sådana överraskningar. Lite mindre roligt med febern. Förstår precis vad du menar med att vara lågtempad. Vid 37,5 är man inte pigg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...