torsdag 25 mars 2010

Ester 1 år

Många grattiskramar till Ester som fyller 1 år idag.

3 kommentarer:

agnetha sa...

Vilken söt liten tjej!!!
Ska du på kalas nu idag då hoppas att du orkar med det.
Man blir så glad av att se och krama på de små. Kanske bästa medicinen för dig just nu.
Jag skickar en kram till DIG också.
Kram Agnetha
http://agnetha52.blogspot.com/

Anonym sa...

Tack Mormor!!
Ja, tänka sig då var man 1 år då. Det är knappt så jag förstår det själv. Det var ju inte länge sen jag bara var en lite gnutt som hängde mamma i kjolstygen. Ja, tiden går minsann...
Nähä, nu har jag inte tid längre, ska ut och sladda med gåvagnen och kanske äta lite kattsand.
Vi ses när mina klena föräldrar har frisknat till och vi kan ha kalas på riktigt. Ser fram emot alla dyra presenter!
Peace!
/Estr@n

Agneta sa...

Puss puss lilla sötnos. Ha det bra du och spökskrivaren. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...