fredag 12 mars 2010

Behandling

Gårdagen blev en dag i sängen. Sov i princip hela dagen och lyckades sova gott i natt också. Idag blir det lite familjemiddag med 2 av döttrarna med respektive. Den tredje familjen reser till sitt älskade Sälen imorgon, så för dom gäller packning idag. Dessutom är minstingen lite snuvig och det är ju inte så bra för mig, men solen lyser och värmer, så livet känns helt ok idag. Orken kom tillbaka efter onsdagens pärs, men jag var ju lite inne i Stockholm och gick också, så lite beror säkert på det också.

Behandlingen börjar den 19:e, om jag inte lyckas få en återbudstid, vilket jag hoppas på.  Tack alla som tänker på mig och kommenterar min blogg både här och via telefon och mail och på Facebook.
Fortsättning följer!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...