måndag 29 mars 2010

Härlig helg

Jag önskade värme till helgen och det har vi haft i form av mänsklig värme. Solen har inte varit här, men vi har haft en god helg med god mat och närvaro av två döttrar och medföljande barn och män. Härligt!

Själv har jag känt hur kroppen kommer åter och jag orkar väldigt mycket, får en del blodtrycksfall och lite illamående, men det finns det piller mot. Idag skiner solen och jag hoppas min styrka stannar kvar. Humöret är det inget fel på, känner en väldig glädje och tillförsikt. Fortsättning följer senare då med lite bilder från helgen.

2 kommentarer:

Annelie sa...

Låter som en skön helg även för dig! Härligt att du känner dig piggare så du kan möta våren, för nu är den (nästan) här!

agnetha sa...

Vad roligt att du haft en bra helg. Skönt att du också börjar att känna dig bättre.
Det är ju snart riktig vår, inte bara när det gäller "klocktiden" och då är det ju bra om du kan möta den med kraft och glädje.
Många kramar
Agnetha
http://agnetha52.blogspot.com/

PS. Vilka tuffingar du och Annelie är med era tatos. Känner mig lite blasse om jag jämnför mig med er (skratt)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...