söndag 13 februari 2011

Solen

Igår och idag har solen verkligen funnits här och gjort att jag mår väldigt bra. Åkte en tur igår och gjorde lite shopping på bl a Bromma bloks där vi träffade yngsta dottern med sambo. Kanske inte så mycket ute i solen, men här flödar solen in så det känns som man sitter ute i solen.

Idag ska vi åka till Tilda för att fira vår äldsta dotter, som fyllde förra lördagen och Tilda som fyllde igår och jag tycker jag orkar och mår bra. Levervärdena hade vid förra provet blivit bättre och jag har ingen känning från levern, så jag är inte så orolig. Nu ska jag däremot vila lite genom att göra Mindfulness som jag vet gör gott. Fortsättning följer.

4 kommentarer:

Rantamor sa...

Men oj va jag blir glad att höra att du mår så bra.
Märks ju också när du orkar blogga.
Hoppas det håller i sig vännen.

Kram.

Berit sa...

Solen ja! Igår såg jag takdropp för första gången i år på vår baksida.Underbart!
Härligt att du mår bra! :)

Annelie sa...

Härligt!

Rantamor sa...

En STOR kram till dig på Alla Hjärtans Dag....ha en finfin dag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...