fredag 18 februari 2011

Läkarbesök

Idag har jag träffat läkaren och det var ett bra besök. Bestämde att jag fortsätter med behandlingar så länge mina värden är bra, då framförallt de vita blodkropparna. Det kan bli uppehåll någon vecka, men det är helt normalt. Nästa läkarbesök blir om 5 veckor och en DT ska planeras in så småningom. Under tiden har jag telefonkontakt med en sköterska från Radiumhemmet och ASIH sköter provtagningarna, så jag är väl omhändertagen. Dessutom kan jag ringa dygnet runt till ASIH om jag skulle akut få feber eller något annat.
Jag tycker jag mår bra, förutom lite biverkningar och en penicillinkur pga misstänkt urinvägsinfektion. Levervärdena och markörerna blir bättre och det är fantastiskt.

Imorgon blir det födelsedagsbrunch hos yngsta dottern Jessica som fyller 26 år. Härligt att bli bjuden på mat hos sina barn. Ha en bra helg och kramar till er alla. Fortsättning följer.

6 kommentarer:

Rantamor sa...

Hoppas att du får en härlig helg. Så underbart att få höra att du mår bra, känns som att solen sken extra starkt ute när jag läste din blogg.

Kram.

Berit sa...

Här skiner solen också extra starkt. Tack för det Agneta! Härlig läsning! Ha en riktigt skön helg nu!

Kramar! :)

Annelie sa...

Ljuvlig läsning!

Pennelina sa...

Gott att få plats med lite vardagsliv och fest emellanåt :-D

Kramar från mig <3<3<3

Unknown sa...

Härligt kunna läsa att du mår bra. Hoppas nu att du får en trevlig helg med bland annat fördelsedagskalas.
/SA

Wildhearts sa...

Vad glad jag blir! :D

Hoppas att du får en toppenhelg!

Kram Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...