onsdag 23 februari 2011

Behandling 4

Idag blir det behandling 4. Inga dåliga prover inrapporterade, så kl 12.30 åker jag mot behandling.

Däremot är morgnarna inte roliga, har aldrig tyckt det, men nu känns det  som jag måste knäppa upp kroppen. Den är låst, men med värmedynor och lite värktabletter så går det bra. Tar den här behandlingen för att jag tror att det är bäst. Jag har lite fadd smak på tungan och lite sveda, men fortfarande är jag hungrig och det är bra. Fortsättning följer. Kram till alla.

4 kommentarer:

Rantamor sa...

Tack Tack för kramen, korparna flög iväg...hoppas att dom inte sätter sig och hackar på någons annans kropp, utan flyger ut i skogen för att inte återkomma inatt...
Ger en kram tillbaka till dig med önskan om att allt ska gå bra.
Mina tummar håller på att bli blå...jag håller dom så hårt för dig...

Kramen.

Berit sa...

Hoppas att du mår bra efter behandlingen. Om du inte gör det så klättrar du snart upp igen ska du se. Brukar vara så. Fint att proverna var bra! Hunger är enl. min erfarenhet ett mycket gott tecken. :)

KRAMAR!!!

agnetha sa...

Tack snälla Agneta för dina ord inne hos mig. Det känns lite konstigt att det är just du som skriver dem till mig. Du om någon har det väl mer jäkligt än mig. Men du ska veta att jag alltid håller mina tummar så hårt så hårt för dig. Hoppas nu att denna behandling går bra för dig så att du också snart får glädjande besked.
Ikväll är det ju också Distanshealing med Marita. Såg att du anmält ditt intresse. Glöm ej bort den! Jag sätter alltid mitt hopp till sådana här grejer. Ibland kan man ju tycka att det låter mera flummigt då det gäller på distans och i massupplaga. Men man kan ju aldrig riktigt veta, Mycket konstigt finns i denna värld. Jag har fått healing av Lena Ranehag, som är ett medium som brukar vara med i tv-serien Det okända. Den upplevelsen var i en klass för sig. Jag blev mycket bättre i kroppen efter den. (Jag har även svår värk från bl.a en trafikolycka -07 Det var den värken som gällde den gången.)
Tusen kramar till dig och ha det så bra som du kan.

Annelie sa...

Varma sköna goa kramar till dig också.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...