måndag 21 februari 2011

Sega dagar

Efter en fin lördag på yngsta dotterns födelsedagslunch med hela familjen, har det varit två ganska sega dagar bl a igår då jag i stort sett tillbringade dagen i sängen. Idag blev det halva dagen, så idag känns det som det vänt igen. Jag vet att de här två dagarna är de som är jobbigast.

Imorgon väntar provtagning iför en eventuell behandling på onsdag men det förutsätter ju bra värden. Känns som att det är det bästa om jag kan gå på ytterligare en behandling för att få bästa effekt. Trots allt har jag mått ganska bra med lite biverkningar. Att gå på behandling varje vecka framöver tror jag inte är möjligt, så någon gång måste jag ta en pausvecka. När det blir återstår att se. Fortsättning följer. Kram.

5 kommentarer:

Rantamor sa...

Äsch då inget bra med sega dagar.
Hoppas att din provtagning är positiv imorron.
Va jobbigt du har med alla behandlingar, beundrar dig att du orkar med allt, och jag är så glad att du orkar blogga lite också.

Här känns det som att jag varit lite väl intim med Rantafar...han har ju varit så förskyld, och ikväll har jag värk i hela kroppen, och huvudet känns tommare än vanligt...

Ha fortsatt uppåtvändande provsvar.
Kram.

Lisbet Lindell sa...

Håller tummarna för att värden är ok.

Kram från Lisbet

Pennelina sa...

Kramar från mig <3<3<3

Berit sa...

Hoppas så att proverna idag var bra! Skönt att du känner dej piggare.

Kramar! :)

Annika sa...

Strykekramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...