torsdag 3 februari 2011

På väg till behandling

Har fått ett återbud, så att jag kan få behandling redan idag, annars var det meningen att det skulle bli nästa vecka. Nu är det tänkt att jag ska få en behandling i veckan i tre veckor, lite beroende på hur jag mår, men jag ska göra allt för att klara det så bra som möjligt.

Jag har en önskan att Berit, som brukar kommentera min sida, om du själv vill, kontaktar mig på min mail: agnla@spray.se.

Många kramar till er alla. Nu håller vi alla tummar och tår. Fortsättning följer.

11 kommentarer:

Anonym sa...

D kan du hoppa upp å sätta dig på att jag håller alla alla tummar jag ser i min omgivning...

Kram, kram, lilla vän.

Oj nu är Rantamor inte inloggad igen....men hålla tummarna kan jag fast jag är utloggad =)

Pennelina sa...

Åja, här håller vi och hoppas så mycket vi orkar!

Kramar från mig <3<3<3

Rigmor sa...

Klart jag håller både tummar och tår, och lite till...Det blåser som fasen idag, och jag hoppas att det är medvind för din del, någon gång måste det ju bli så.
Ta väl hand om dej!!
Kram

litesomvi sa...

Tummar och tår hårt hållna här.
Nu jäklar ska de få!
Hoppas hoppas att denna omgång inte blir för jobbig för dig.
Heja dig!
Kram

Lisbet Lindell sa...

Jag hoppas och håller tummarna för dig. Kramar från Lisbet

Annelie sa...

Jag tänker så ofta på dig och undrar hur du har det egentligen. Det måste såklart vara upp och ned i livets berg och dalbana...
Jag kommer också att hålla alla tummar jag kan för dig naturligtvis!
Många kramar från Annelie

Gabriella sa...

Hej Fina Du, håller självfallet både tummar och tår, hejjar ivrigt på och hoppas, hoppas.

Åter ett stort tack för din kommentar, du har så rätt om ASIH. Jag är otroligt tacksam för att de finns men så här i början och framför allt nu när Uffe mår bra för första gången på månader och åter månader så... har ju en förmåga att stoppa huvudet i sanden vilket plötsligt blev lite svårare.

Sänder dig många Kramar fulla med tacksamhet, beundran och styrka// Gabriella

Lysande ögonblick! sa...

Håller tummarna. Tänker på dig. Fina starka kvinna!!!!

Wildhearts sa...

Håller givetvis tummar, tår och allt annat som går att hålla!

Kram Agneta

Berit sa...

Hoppas så att behandlingen ger önskad effekt och att du få må så bra som möjligt.

Ta kontakt när du orkar och vill.
Jag finns nu på din mail.

Kram!

Marie sa...

Kniper ihop tår och tummar så de nästan blöder, för dig vännen. Kramar om hårt och skickar varma tankar.

//Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...