måndag 6 september 2010

Ny hyresgäst

I morse upptäckte jag att en spindel satt bo på vårt sovrumsfönster och lagom till lunch hade den fångat sitt första byte.



Själv har jag fortfarande min energi kvar, visserligen somnade jag om efter frukosten, men under helgen har jag inte sovit middag utan har njutit av god mat och gott sällskap. Ska träffa schrinken i morgon, ta prover på onsdag, träffa läkaren på torsdag och på fredag ska jag äta lunch med Mindfulnesstjejerna, så min sovstund på förmiddagen behövs säkert. Fortsättning följer. Kram till alla!


3 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Vilken fin bild ... tyvärr kan jag inte säga detsamma om "modellen" ... spindlar har för måna .. ben! *ler*
Kram

Unknown sa...

Bra bild på den hungrige spindeln. Fint att du så tydligt även fick med spindelnätet.
Håller tummarna inför provsvar och läkarbesök! Kram/SA

Marie sa...

Hej min bloggvän. Härligt att höra att du mår förhållandevis bra. Håller tummar och tår inför ditt läkarbesök. Du, din nya hyresgäst...........är inte särskilt mysig ;-) Dock fick du en kanonbild :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...