fredag 10 september 2010

De krymper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mina tumörer i levern krymper, enligt senaste röntgen. Jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Underbart! Fantastiskt! Det är helt osannolikt att det är så, men så är det och markörerna går också neråt. Läkaren ringde innan jag skulle åka på min lunch för hon ville lämna ett positivt besked att ha med på lunchen. Helt underbart av henne att tänka så. Nästa behandling med Navilbine blir på onsdag.

Mobilbild!

Här är den Italienska buffén vi blev bjudna på. Fantastiskt gott! Tack Minna! Kramar!

Fortsättning följer!

15 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Åh så underbart!!
Och vilken lunch, ser fint ut:)

Kram Lisbet

Pennelina sa...

Åååå vad glad jag blir :-D Önskar dig allt gott!

Kramar från mig <3

Pysslan sa...

Det var jätteroligt att läsa! så himla skönt för dig. Grattis kramar från Heidi

Unknown sa...

Skönt med ett positivt besked! Och sedan en härlig festmåltid. Ha nu en bra fortsättning på helgen! Kram/SA

Rantamor sa...

Men blir bara så lycklig....så glad för din skull....ja å för min med för nu blev ja glad och förbannat lycklig..
Grattis.....kära du.

Annika sa...

Grattis! Så roligt att läsa att det har blivit positiva vändningar för dig. Vilken underbar buffé. Kan tänka mig att det smakade fantastiskt gott.
Grattis än en gång...och kramar

Tigris Predikantan sa...

Vad ROLIGT!!! Det for en härlig känsla genom kroppen när jag läste det, så skönt för dig!
Kramar

Camilla (Rantis) sa...

Men ååååhh så glad jag blir för din skull....
Kramar till dig i mängder och önskar dig en riktigt skön helg!!!!

Wildhearts sa...

Åh, vad glad jag blir! Kan tänka mig att lunchen smakade extra gott efter den nyheten :)

Kram Agneta

Anne Mari sa...

Så glad jag blir! Alla positiva besked man kan få ger en ny energi. Tack för dina goa ord i min blogg. Medicinen jag äter heter Bondronat. Sätter min tillit på att den ska hjälpa mig.
Är ofta inne och läser din blogg men skriver inte så ofta. Det har varit en tuff period hela sommaren.
Kramar om dig och ha en riktigt härlig vecka!
Anne Mari

Inkan o Ligan sa...

Grattis säger Inkan som tassat runt lite här inne.
men jösses vilken buffe.
VAr bor du ?
DEN vill jag äta.
Kram och ha en bra vecka !

Gerd L sa...

Underbart att höra. Vilken härlig måndagmorgon det blev helt plötsligt.

Kramar i massor
Gerd

Marie sa...

Åh vännen........jag blir så lycklig för din skull. Sänder en innerlig äkta varm bamsekram :-)

Tigris Predikantan sa...

Lycka till med behandlingen!
Kramar

Lysande ögonblick! sa...

WOW. Jag har följt din blogg i några veckor och tycker om den väldigt mycket. Grattis och lycka till med behandlingen. Fantastiskt med positiva besked på det sättet. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...