torsdag 16 september 2010

Flytta kroppen

Måste skärpa mig och komma igång på förmiddagarna eller också måste jag inte det. Det är segt och just nu otroligt segt då jag tror att mitt blodvärde är dåligt. Jag känner mig helt muskelsvag och har huvudvärk. Väntar på besked från sjukhuset om jag kan få lite blod.

Var på behandling igår och gick en liten bit i samband med det och det slutade med att jag fick en oerhörd värk i kroppen. Idag har jag biverkningar från behandlingen, svettningar och trötthet. Dessutom tycker jag det är tråkigt att inte orka. Lite klagande känns bra ibland.

Tack all goa för kommentarer.

Tog mig i kragen och gick ut på lite fototerapi i trädgården.




På tal om cancer skriver min älskade dotter detta på sin blogg.

5 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Visst är det skönt att gnälla, man mår så mycket bättre efetråt :)

Fina bilder!

Kram Lisbet

Tigris Predikantan sa...

Varför skulle alla andra få "gnälla" utom du?
Du tar oerhört vackra bilder!
Kramar och hoppas det känns lite bättre snart!

Pennelina sa...

Underbara bilder :-D Jag gör det samma... fotograferande är helande ;-)

Kramar från mig <3

Lysande ögonblick! sa...

Du ska gnälla. Men också njuta av det lilla. Fotbad i trädgården. Det låter fint. Vackra bilder!!!

En stor kram från mig!

Rigmor sa...

Hejsan!! Har varit inne på din blogg och läst emellanåt och tyckte att det var dags nu att lämna några rader. Ditt sätt att beskriva din vardag med cancer berör mej starkt och griper hårt om mitt innersta. Som "åskådare" kan man känna sig väldigt liten, och jag önskar sååå att jag hade ett mirakelspö att svinga över dej, men tyvärr inte. Däremot har du och alla andra lärt mej just att göra det du skriver, njuta av livet och vardagen.
Sen vill jag passa på och tacka för alla vackra och fina bilder du lägger upp!! Kanon!
Önskar dej en så bra fredag det bara går!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...