fredag 2 oktober 2009

Vad händer med kroppen?

Vet inte vad som händer med min kropp sista veckan före behandling. Jag blir illamående och oändligt trött, lymforna i kroppen sväller, jag känner mig allmänt sjuk. Från att ha mått bra under förra veckan, så kommer alltid ett skov i slutet av behandlingen. Visst jag är trött i början, men mår bra till och från, mest från kanske, men som nu, att igår bli illamående och vara dålig hela natten och tillbringa en hel dag i sängen känns tråkigt och frustrerande.Numera sover jag under täcke av silkesvadd en födelsedagsgåva från mina döttrar med familjer, så det är kanske synd att klaga.


Jag har firat min födelsedag igen på min riktiga dag den 30 september, lunch med döttrar och 2 barnbarn och även middag med delar av familjen på kvällen. Mycket blommor har jag fått, orchidé, gladiolius, rosor och en bukett med blomsterbud från vännerna i Skåne.


1 kommentar:

Niklas sa...

Hej kära svärmor. Ledsen att mina grattissms inte gick fram! Saknar alla er där hemma och hade gärna varit hemma och firat din födelsedag. Jag har fått höra om de goda nyheterna med levern och att din MR var ren. Kändes hur skönt som helst att höra när allt annat är så tufft här nere!

Nu är det inte långt kvar. Om lite drygt en månad är jag hemma. Då blir det kramkalas!

Vi ses då! Puss och kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...