tisdag 29 september 2009

Icakuriren

Nu är jag omnämnd i Icakuriren som en bloggare om cancer. Malin Lönn har ett uppslag i tidningen och ni kan läsa om henne på Malins resa, där har hon fotat uppslaget i Icakuriren och min profil finns också där. Dessutom finns det flera adresser till bloggar om bröstcancer. Allt med tanke på Rosa bandet i oktober månad.





Imorgon är min födelsedag och jag hoppas på Cremant i kväll vid midnatt. Är fortfarande barnsligt förtjust i mina födelsedagar och numera är ju alla födelsedagar och alla andra dagar en otrolig gåva för mig, så jag njuter så mycket jag kan och lever för dagen. Har redan firat lite födelsedag i söndags, men det blir mer imorgon. GRATTISKRAM till Elise som bor i Danmark och har födelsedag den 29 september.

4 kommentarer:

J sa...

GRATTIS världens bästa mamma! Älskar dig. Pusss

Åsa Lundegård sa...

Hej Agneta,
Tack snälla för att du ville vara med i Icakuriren, och dela med dig av dina erfarenheter, det betyder mycket!
Med vänliga hälsningar,
Åsa Lundegård
Icakuriren
(Och grattis!)

Åsa Lundegård sa...

Hej Agneta,
Tack snälla för att du ville vara med i Icakuriren, och dela med dig av dina erfarenheter, det betyder mycket!
Med vänliga hälsningar,
Åsa Lundegård
Icakuriren
(Och grattis!)

Agneta sa...

Tack för hälsningen Åsa och tack också för grattishälsningen. Många kommentarer har jag fått via mail om min medverkan i Icakuriren, så fler läsare har jag säkert fått det känns inspirerande.
MVH Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...