fredag 9 oktober 2009

Blå lördag



Idag vill jag säga GRATTIS till svåger Klas på hans födelsedag med en bukett.


Vi skulle varit på Restaurang Landet ätit mat och lyssnat på Casus ikväll, men Klas är förkyld och jag känner mig ganska hängig, så det blir lite svårt att mobilisera kraft, även om viljan finns.


Hur länge tar det innan biverkningarna från behandlingen går ur kroppen? Jag börjar inse att det tar mycket lång tid. Nu är det snart 4 veckor sedan sista behandlingen och idag vaknade jag med värk i magen och värk i skelettet och en sjukdomskänsla i kroppen, typiska biverkningar av Taxotere, men jag blir som ett litet barn och känner mig oerhört besviken och blir trött på mig själv. Att jag får biverkningar är kanske inte så konstigt eftersom giftet har säkert byggts upp i min kropp sedan november, men jag märker att det kommer senare nu, då kom det ofta veckan före behandlingen dvs 3 veckor efter. Jag har hela tiden ända sedan första behandlingen i nov förra året att biverkningarna veckorna efter behandlingen är ok, men blir otålig när det slår tillbaka så här sent, då vill jag vara ok.


Så idag är en ledsendag, men de måste också finnas, men jag hade hellre varit och lyssnat på min man när han spelar i kväll.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...