lördag 3 oktober 2009

Långtråkigt och segt

Har fått besked om att min röntgen på hjärnan var helt ok inget nytt sen förra röntgen, dvs inga metastaser Det känns underbart, men trots det är det svårt att mobilisera kraft, orkar bara vara i sängen. Jag tror att det är biverkningar från behandlingen, men också att cytostatikan mister sin kraft så att symtomer från cancern dyker upp. Har sagt till läkaren att jag tror på behandlingar oftare. Vad vet jag? Jag tycker bara att det känns lite besvärligt och jag vet inte hur jag ska förhålla mig i framtiden, vilken behandling jag ska välja. Det innebär ju andra biverkningar. Ska till läkaren på tisdag. Får se vad som händer. Fortsättning följer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken trevlig blogg du har som jag nu kommer att följa.
En stor kämpe är du och jag blir så glad när jag kan läsa att dina metastaser minskar i storlek.
Kämpa på och njut av dagen som du redan verkar göra.
Lycka till i fortsättningen
Agneta Gille

Agneta sa...

Härligt att du gillar min blogg. Det värmer när någon ger kommentarer. Lycka till i din kamp Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...