torsdag 29 oktober 2009

Nya krafter

Den maktlöshet, trötthet och olustkänsla jag kände innan jag fick besked om "läget" har försvunnit till stor del. Värken i käken kan jag hålla på en bra nivå och tröttheten är betydligt mindre. Nu finns det en medicin i kroppen som kämpar och försöker hålla smådjävlarna stången. Vetskapen om det gör att jag mår bättre. Jag har fått tillbaka glädjen och kraften och det gör att det är lättare att kämpa. Många bra saker finns i mitt liv som jag njuter av t ex musik, böcker och framförallt familjen och goa vänner. Kram till alla. Fortsättning följer.


2 kommentarer:

Eva M sa...

Agneta! Vilken jkraft jag läser i dina rader. Det är inte så ofta jag läser din blogg, men för en stund sedan, bara kände jag att jag måste. Och fick då se hur du har det. Tänker mycket på dig. Hoppas du orkar träffas.
Jättekram från Eva M

Anonym sa...

J likes this :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...