måndag 1 december 2008

Dag 11 - 12 och framåt

Adventsbarnen på plats

Har idag varit och lämnat blodprov på Radiumhemmet. Helgen efter hemkomst har varit lugn med några hungeranfall bara. Gillar verkligen fet mat som jag nästan inte annars kan äta, men min kropp skriker efter det. Tyvärr var det en del fester och adventsmöten som blev inställda för min del, men det hade inte funkat för mig. Jessica yngsta dotter med sambo var här en stund med lite glögg och pepparkaka. Tack för det och alla ni andra som hört av er.


Resten av veckan innehåller EKG, röntgen finnålspunktion av lever, besök hos José min schrink och förhoppningsvis en lunch på fredag med Mindfulnessgänget och en middag på lördag med goda vänner. Dessutom kanske jag ska prova in min peruk, men än så länge sitter håret, kanske det ramlar till helgen? Känner ingen ångest för det, men personer jag träffar kanske gör det? Det är klart att det syns vilken behandling jag får och att det kanske känns skrämmande för andra, men jag är mitt uppe i processen och känner en tillförlit inför framtiden så håret är en bisak.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...