torsdag 4 december 2008

Finnålspunktion och skyddsängel


Det kom en liten ängel från Skåne. Laddad med goda krafter. Tack älskade Agneta!


Så har jag då gjort det igen, finnålspunktionen. Idag var det en annan ultrasljudsläkare som sa att han brukar göra punktionen utan bedövning, för jag kan ju inte bedöva hela magen, men jag sa att då "sparkar" jag, för jag mindes hur ont det gjorde sist. Anledningen till att jag är så känslig i höger sida är min neuropati. Bedövningen lyckades. Vi var båda nöjda efteråt, proverna var tillräckligt mycket så att de kunde analyseras.

Jag har fått ett nytt utseende. Häromkvällen lossade tussar ur håret och då var det dags att låta
det falla. En äldre Sinead Oconnor - Nothing compares 2 U? Jag kan dock inte sjunga som hon, men det var Jessicas favoritlåt i hörlurarna när hon var liten. Det känns bra och jag trivs med min nya look.

.
Läs artikeln om Jessicas sambo Niklas City Stockholm. Du är bäst! Kram! Ser fram emot nya barnbarn. Puss

4 kommentarer:

Anonym sa...

Finast!

Mimmi sa...

Axel undrade var glasögonen hade tagit vägen..;-) Han kommenterade inte håret!

Mimmi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mimmi sa...

Tilda tycker att det är en konstig medicin som tar bort håret. Många frågor... Men hon är glad över att håret kommer tillbaka.

Du är bäst!

Förresten tycker Axel att Niklas var väldigt fin på bilden :-)Vilken bra intervju!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...