onsdag 17 december 2008

Dag 7

I natt somnade jag kl 2 säkert för att jag sov mycket igår och lite oro. Jag tog alvedon mot huvudvärken på kvällen, men hade ändå lite feber och blev lite orolig och frågande hur det skulle utveckla sig, som tur är det blev det ingen ytterligare feber i natt. Tog morfin i morse då jag inte vågade ta alvedon igen, då det tar ner febern och om jag har feber måste jag ju åka till sjukhuset, lite återvändsgränd. Känner samma smärta som förra gången när jag blev inlagd, men inte lika intensivt. Har idag också varit på provtagning och fick skjuts av min älskling som åkte fram och tillbaka på lunchen och det var tur för det känns som ett helt omöjligt företag att bara komma ut till bilen. Ikväll kommer han med Sushi. Kärlek?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ring om du behöver hjälp! Puss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...