tisdag 17 augusti 2010

Tråååååååkigt...........

Nu börjar det bli tråkigt att sova, sova, sova och de senaste dagarna har jag haft värk i kroppen också så  jag börjar verkligen bli less. Dessutom svettas jag och mår i samband med det lite illa. Jag önskar så att den del av den behandlingsfria veckan, som är kvar, ska göra att jag blir lite piggare. Tur är att jag är ganska ok på kvällarna och orkar äta och vara social med mannen.

Dagarna är sig lika igår sov jag till kl halv tre, idag vaknade jag halv tolv osv. Jag somnar om efter att jag fått frukost, men jag är trött på det. Vill åka på semester, så jag längtar verkligen efter den resa vi ska göra till Bordeaux i slutet av september.

Idag var det mycket klagan, men jag kände för det. Ska nu gå och duscha, för att återfå livsandarna och göra lite lunch, Grekisk sallad.  Fetaost är en favorit just nu. Fortsättning följer.

4 kommentarer:

Annika sa...

En stunds självömkan skadar inte, om du har all rätt till det. Anser själv att det går lättare att forsätta dagen efter det.

Hoppas att du lyckas återfå dina livsandar, jag hejar på dig.
kramar från norr

Lisbet Lindell sa...

Ja man får gnälla, man mår bra av det har jag upptäckt, precis som man får extra energi när man gnällt av sej.
Hoppas du får bli piggare snart.
Kram från Lisbet

Rantamor sa...

Roligt att få se ett inlägg i din blogg, även om jag kan läsa att du inte mår riktigt bra.
Värk och trötthet, stackars dig.
Hoppas att du snart blir piggare.
Håller dig i mina tankar.

Kramar.

Tigris Predikantan sa...

Tråkigt att du mår så men skall ni åka till Bordeaux så förstår jag att du längtar!
Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...