onsdag 25 augusti 2010

Regn och nya prover

Tyvärr var de vita blodkropparna inte så bra vid provtagningen i måndags, så jag ska ta nya prover inför behandlingen idag. Jag är fortfarande oerhört trött, så jag kan inte påstå att jag längtar efter en ny dos av cytostatika.

Ute regnar det och det börjar likna höst. Lite regn kan inte skada, kanske någon får en översvämning i sin källare, men inget kan jämföras med Pakistan. Det är bara att kura inomhus tills det är dags att åka till sjukhuset, för jag har ju ett hus att vara i.
Fortsättning följer.

2 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Hoppas dina värden ökar, det är trist när dom är för låga, man är ju liksom trött innan utan att behöva det också.
Skickar styrkekramar till dej!
/Lisbet

Tigris Predikantan sa...

LYCKA TILL!!!!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...