onsdag 25 augusti 2010

Behandling

Idag har jag fått en ny behandling med Navelbine, då de vita blodkropparna stigit till 3,3, vilket är ok. Däremot har cancermarkörerna tyvärr stigit, så nu återstår att se vad som händer. Lite pestigt känns det att det inte "höll" längre, dvs att jag blev resistent så snart. Måste förmodligen byta behandling, men vet inte utan jag ska kontakta sjukhuset imorgon och lyssna med vad som kan göras. Jag tycker att jag nu har fått en förklaring till min oerhörda trötthet.

Vill verkligen att behandlingarna ska passa in i vår resa till Bordeaux i början av oktober, utan att jag ska må för pestigt. Jag vet att ni håller tummarna för mig. Fortsättning följer.

9 kommentarer:

Wildhearts sa...

Håller tummarna gör jag verkligen! Tänker ofta på dig också. Hoppas att du känner det och att det hjälper lite. Kram Agneta

Lisbet Lindell sa...

Självklart håller vi tummarna för dej.

Kram från Lisbet

Unknown sa...

Var så säker, vi är många som håller tummarna för dig!
Kram/SA

Rantamor sa...

Alla tummar jag har..och Rantafars också. Vi sitter ofta å pratar om dig å funderar hur du har d och hoppas hela tiden att du ska finna bot mot din stygga sjukdom.
Allt gott till dig och tusentals styrkekramar och tankar från Rantamor å Rantafar.

Annika sa...

Mina tummar värker för jag håller den så hårt för dig. Massor med styrkekramar till dig.

Annelie sa...

Tack för komplimangen om mina bilder. Ja, jag har varit lite inaktiv med kommentarer överhuvudtaget sista tiden. Hemsidan har tagit lite tid, det var betydligt krångligare att få till det än jag trodde. Det finns ju färdiga mallar, men jag ville göra en egen layout, så det tog massor av energi. Tiden bara rinner iväg ibland och man förstår inte var den tar vägen. Men tro för Guds skull inte att jag har glömt bort dig Agneta! Herregud, vi ska ju sitta på balkongen i Annedal och titta ut på Solvalla, dricka vin och skvallra utav bara den, det har du väl inte glömt hoppas jag!?

Agneta sa...

Nej, det har jag verkligen inte glömt. Härligt att höra från dig. Ha det bra. Kramar

Tigris Predikantan sa...

Och vi fortsätter att hålla tummarna!
Lycka till!
Kram

Camilla (Rantis) sa...

håller tummarna från ett soligt sunny beach...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...