lördag 21 augusti 2010

Idag är en annan dag och lite foton

Igår var det samling med heeeeela familjen.  Vi firade Mattias, Elsa och Esters pappa som fyllde år i måndags. Stort Grattis i efterskott till dig. Härligt, men intensivt med alla samlade.


Delar av Mattias bukett

Idag har livet blivit lättare. Biverkningarna i form av trötthet har släppt, så nu har jag inte sovit bort de senaste dagarna. Jag har ägnat mig åt mina terapier i form av trädgårdsskötsel och fotografering. Nästa behandling blir på onsdag om alla värden är ok efter provtagning och läkarbesök på måndag. Syrsan som är på min header kan jag fortfarande höra, så än så länge har jag hörseln i behåll och om en månad firar jag födelsedag. Underbart, en till! Fortsättning följer!


Besök i grannens trädgård!



 Höstkaprifol


Kärleksört



Syrenhortensia



Storklocka, en av mina favoriter


8 kommentarer:

Rantamor sa...

Så kul att höra att du mår bättre och kan vara med i livets födelsedagar och njuta utav att må bättre.
Den syrsan du fotat var helt klart skön...att du fick den på linsen.. dom brukar ju hoppa iväg...men han visste nog att du var en snäll människa...och ingen ilsk finlandskärring som jag är hihihi.
Fina foton för övrigt och tänk att kärleksörten snart blommar hos dig min är bara grön.

Ha fortsatt gott/kram.

Rantamor sa...

Förresten rådjuren eller hjortarna du fångat i grannens trädgård...var jädrans fint fångat...

Tigris Predikantan sa...

Underbart!
:)

Wildhearts sa...

Helt magiska bilder! Skönt att höra att du har blivit lite piggare igen. Kram Agneta

Camilla (Rantis) sa...

Underbara foton i din blogg.... å skönt att du är piggare!
Kram på dig och ha en skön lördagskväll!

Lisbet Lindell sa...

Underbara bilder, man kan känna doften av blommorna, skönt att du mår bättre. Kram Lisbet

Unknown sa...

Roligt kunna läsa att du är piggare igen! Och vilka bilder du fixat... Kanonfina sådana!

Pennelina sa...

Härligt - och underbara bilder :-D

Kramar från mig <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...