tisdag 3 augusti 2010

Lite bilder och dagens rapport eller kanske veckans

Stens Huvud

Elsa med pappa i vågorna


I bokskogen, "trollskogen"

B&B


Elsa flyger drake vid Sandhammaren

Ovan är lite bilder från vår 4 dagars resa till Österlen


Påfågelsfjäril o Enchinacea från vår trädgård idag

Vi har tillbringat några dagar i Skåne, träffat vänner och dotter med familj. En härlig resa! Är nu lite trött, men jag har många dagar att vila på, då kärleken börjar arbeta i morgon.

Har idag varit och fått min behandling och besked om att mina cancermarkörer har sjunkit från 94 förra gången till 75 idag, så det går åt rätt håll. Underbart, behandlingen med Navelbine tar vilket är verkligen skönt, då biverkningarna är mycket mildare än med både Taxotere och FEC! Nästa behandling blir om en vecka och sedan uppehåll en vecka.
Tack för alla kommentarer och undringar. Jag mår efter omständigheterna bra och försöker verkligen njuta av livet, även om mitt sömnbehov är jättestort.
Fortsättning följer!

11 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Som vanligt vackra bilder! Bra att markörerna visar åt rätt håll och att din behandling inte tar för mkt av din energi.
Kram

Annelie sa...

Vad härligt att se att du haft det bra! Jag började nästan tro att du sovit dig igenom sista veckan!
Härliga bilder♥

Annika sa...

Jag beundrar dig för din kämparglöd och fina bilder. Kan tänka mig att fotograferingen är en av dina MåBra terapier, eller? Roligt att Navelbine "biter" på markörerna. Jag håller tummarna för dig och unnar dig att njuta av livet.
kram från norr

Unknown sa...

Dina fina bilder vittnar om att ni haft bra och goa dagar på Österlen.
Hoppas nu att du får en bra fortsättning på sensommaren. /SA

Klimakteriehäxan sa...

Härligt somriga bilder!

agnetha sa...

Åh så härligt att det går åt rätt håll för dig!!
Skickar krya på dig kramar.

agnetha sa...

Åh så härligt att det går åt rätt håll för dig!!!
Skickar dig krya på dig kramar.

Wildhearts sa...

Vilka fina bilder som du har tagit! Österlen är underbart. Ta hand om dig! Kram Agneta

Inkan o Ligan sa...

Vilka fullständigt ljuvliga bilder.
Kram

Anonym sa...

Heya just wanted to give you a quick heads up and let you know
a few of the pictures aren't loading properly. I'm
not sure why but I think its a linking issue. I've tried it in two different web browsers and both show the same results.
Feel free to visit my homepage bostaditurkiet.net

Anonym sa...

Awesome post.
my web site - all the time

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...