fredag 1 april 2011

Livet går vidare

Fick behandling i onsdags och igår blev en dag då jag sov och slumrade nästan hela dagen. Ändå kunde jag sova i sex timmar i natt. Idag känns mycket bättre, men tyvärr skiner inte solen idag så det får bli lite Mindfulness och musik för att hitta livsandarna och även en del radio. Kanske jag tar mig an min målning som jag påbörjat. Många projekt blev det men det känns bra att jag vill. Vet att behandlingen kan ge bakslag så det gäller att ta tillvara det som är här och nu.

Tyvärr blev det inte någon tilläggsbehandling med Avastin, vilket jag trodde skulle förbättra mina värden. Läkarna hade som motivation att det inte gick p g a mina hjärntumörer. Läkarbesök om fyra veckor igen och behandling om en vecka om värdena tillåter. En DT ska göras i maj. Kanske jag försöker boka om den tiden så att jag kan få svar i samband med läkarbesöket.

En skön helg önskar jag alla läsare. Fortsättning följer.

4 kommentarer:

Rantamor sa...

Hoppas att du slipper bakslagen i medicinerandet...det räcker ju med att det är bakslag på våren...
Hoppas solen lyser hos dig i helgen...här har den lyst i tre dagar nu eftersom vi haft LillaC hos oss.
Men idag ska hans pappa hämta han efter jobbet...han längtar säkert efter sina underbara föräldrar, men vi är så glad att få låna han..

Pennelina sa...

En skön helg till dig med och en bamsekram <3<3<3

Gabriella sa...

Hej fina Agneta. Hoppas att gårdagen blev strålande trots att molnen skymde solens strålar.

Jag har inte skrivit på länge men Du har funnits i mina tankar och jag har tittat in här med jämna mellanrum.

All styrka och massor av Kramar till Dig // Gabriella

Berit sa...

KRAMAR!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...