söndag 17 april 2011

Födelsedagsfirande

Idag har hela familjen varit samlade i solen och kring boeuf bourgogne och princess och blåbärstårta för att fira födelsedag för ena dottern Emmie och Elsa 5 år. Underbar dag bortsett från att Emmie behandlas med penicillin mot  lunginflammation, men hon kunde vara med och det var bra. Det är underbart när hela familjen samlas. Nu går vi med stormsteg mot våren och jag njuter i fulla drag.

Nu mot ny vecka och provtagning på tisdag och schrinken förhoppningsvis, onsdag DT och torsdag ny behandling. Jag mår trots allt bra och kan njuta av livet och alla underbara personer omkring mig. Vilar när jag behöver och sätter mig vid dukat bord. Det är fantastiskt. Fortsättning följer.

4 kommentarer:

Pennelina sa...

Ja, för att må så dåligt kan man faktiskt må riktigt bra emellanåt ;-)

Kramar från mig <3<3<3

Rigmor sa...

Skönt att läsa att du kan njuta av våren, och framför allt dina nära och kära!! God mat gör ju inte saken sämre...
Ha´det så gott och ta väl hand om dej!!
Kram

Berit sa...

Härligt att du mår bra! Samvaro med familj och god mat därtill är ju medicin för själen!

Kramar!

Annika sa...

Så härligt att läsa att du har ork att njuta. Det är du verkligen värd.
Kramar i massor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...