tisdag 13 januari 2009

Dag 8 o 9

Var på provtagning i går gällande blodstatus. Enligt det så är värdet för vita blodkroppar lite högt så mina sprutor Neupogen, som jag tagit 6 av den här gången, behöver jag inte ta fler av. Min Datortomografi som jag tog 29 december visar att tumörerna krymper, så jag håller de små djävlarna stången. Skönt att inte göra något utan bara vara, förra omgången fick jag skov av bältros natten som kommer, så idag tänker jag göra nada, även om jag blir rastlös. På torsdag blir nästa provtagning. Fortsättning följer.



Har börjat läsa Brida av Paulo Cohelo
"De enkla tankarna kommer till mig först när jag trasslar in mig i de komplicerade."
Ur Brida


Paulo Coehlo skriver mer om tankar och drömmar än om verkligheten men visst kan man finna tankar och idéer som går att omsätta till verkliga livet.



Jag läser den i väntan på nästa bok av Bodil Malmsten, Sista boken från Finistère, som just nu är upptagen av en annan läsare.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...