måndag 19 januari 2009

Dag 13, 14, 15

Lördagen förflöt på vanligt sätt, har dock svårt att hitta krafter vill gärna vara i horissontalläge. Söndagen kom vi så iväg till en underbart god lunch bestående av fisksoppa, med musslor och glass med frukt och en vinyl-nostalgitripp med Stones, John Holm, Simon and Garfunkel m fl.


Vi träffade också två döttrar, en måg och barnbarn, som vi åt mat tillsammans med på en kvarterskrog i Solna, underbart roligt, men idag är jag trött. Har bara varit i sängen mest hela dagen och sovit mycket. Tycker det är tråkigt i största allmänhet och jag är ledsen att jag inte ens kan gå utanför dörren utan att bli helt slut. Jag är ändå glad att jag bara har mig själv att bry mig om så att jag kan vila om jag vill. Det finns de som har det värre, jag har inte krig i mitt land.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...