torsdag 8 januari 2009

Dag 4


Idag är det svårt att finna ro. Kroppen är lite seg och orkeslös, men huvudet är fullt av önskningar och tankar. Det blir kanske lite Mindfulness för att komma till ro. Kan inte sova och heller inte vara uppe då mina knän värker. Har bestämt att jag ska ta det lugnt de här första dagarna bara för att inte ta ut kroppen, men kortisonet gör att jag är lite speedad. Det känns som jag väntar, men vet inte på vad, dag 5 och 6 kanske, som brukar vara svåra.

Har lagat mat ungsbakad lax med Quinoa, avokado och bönor. Sen tog orken slut. Lyssnar nu på P4 extra med en vikarie för Lotta Bromée. Har lite svårt för hennes läspande, annars är hon ok.

Fortsättning följer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ringer i kväll och kollar status :) Puss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...