torsdag 15 januari 2009

Dag 11

Idag har jag varit och tagit prover och utnyttjat några av mina sjukresor. Taxin som skulle hämta mig hemma var försenad 15 min, provtagningen på Radiumhemmet var stängd p g a personalbrist, så det blev den stora provtagningen i huvudbyggnaden. Det var 30 nummer före mig så väntan blev ca 40 min innan det var min tur, då var jag så hungrig att jag var tvungen att fika lite. När jag sedan ringde till sjukresor fick jag vänta 40 min på min bil. Så idag har min provtagning med resor tagit drygt 3 timmar, men jag ska kanske inte klaga, då jag åkte bil hela vägen. Lite synd tyckte jag om mig själv, därför köpte jag ett Wienerbröd med mig hem. Gott!


För övrigt är det en bra dag och nu är jag hemma och kan vila. Solen har dessutom varit lysande idag. Provsvar återstår, så fortsättning följer.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...