torsdag 22 januari 2009

Dag 16, 17, 18

Solen genom fönstret för några dagar sedan.



Dagarna rullar på ibland med känningar av min virus och neuropati, men i stort sett ok. Idag torsdag har jag haft 2 av Mindfulnessgänget här. Mycket diskussioner och mycket att hinna med, vi hade bara drygt en timma på oss att äta och fika, då en av oss skulle på mammografi. Den är ju extra viktig för oss som alla har haft bröstcancer.

Ytterligare en liten Ängel har anlänt med namnsdagshälsning, som nu finns vid min säng. Tack kära svåger och svägerska.
Och tack till alla andra som hört av sig till min namnsdag i onsdags då det var Agneta.


Imorgon är det läkarbesök och på måndag startar nästa behandling, så fortsättning följer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skit, jag som såg i kalendern den 20:e att du hade namnsdag dagen efter. Men så missade jag i alla fall :( Puss o grattis i efterskott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...