fredag 11 mars 2011

Sega dagar

Dagarna efter behandlingen är lite tradiga och sega, men det är bara att gilla läget och göra det kroppen vill.

Sedan jag började med behandlingarna upplever jag att mina ben inte orkar gå så bra i trappor. Kanske blir det bättre nu när snön smälter och jag kan börja gå små promenader igen för att stärka benen eller kanske är ett gåband bra?


Eller är det här ett alternativ?

Hoppas på en bra helg och önskar en trevlig och bra helg till alla läsare med kramar. Fortsättning följer.

6 kommentarer:

Berit sa...

Segway är nog min grej. :)
Ärligt... Jag behöver nog löpbandet!
Ha en riktigt fin helg.

Kram!

Rigmor sa...

Hmmm, vad är det där sista för grej??...säger hon som bor mitt ute på landet...Hoppas att våren verkligen kommer ordentligt nu så att du kan få frisk luft ihop med lagom långa promenader, tror alltid att det är bättre än att vara på gym och liknande...fast ett löpband skulle jag faktiskt inte ha något emot, frågan är bara var man förvarar ett sådant?
Önskar dig en riktigt skön helg och hoppas att energin kommer i takt med våren!!
Kram

Pennelina sa...

Kramar <3<3<3

Wildhearts sa...

Oj, vad du har varit aktiv på sidan. Det var en hel del att ta igen för mig. Först av allt vill jag säga Grattis till 37 år. Inte illa :)

Hoppas också att snön ska försvinna så att det blir lite lättare att gå. promenad/löpband är inte riktigt som den verkliga varan.

Ta hand om dig!
Kram Agneta

Rantamor sa...

Ett löpband kanske inte vore helt fel...men inget går ju upp emot att få en promenad i friska luften...och varför inte solsken också.

Ha en fin vecka.

Lysande ögonblick! sa...

Tittar faktiskt lite på de där gåbanden. Kanske inte är så dumt? Hoppas dagarna inte är alltför sega. En stor kram till dig!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...