måndag 27 december 2010

En underbar jul

En helt otrolig julafton har passerat och jag har varit vaken lika länge som alla andra utan att vila. Hela familjen var här och vi har delat klappar och dansat runt granen. Jag har ätit och ätit. Allt har smakat underbart. Kilon som jag tappade i samband med behandlingen har jag tagit tillbaka. Jag mår väldigt bra.

Har idag varit hos läkaren och vi har bestämt att jag börjar med tablettbehandling en om dagen med Sendoxan och en gång per vecka Methotrexate och det känns bra för mig. Verkningsgraden vet ju ingen varken med Taxol eller tabletterna, men jag har goda förhoppningar, då levern håller sig i schack utan svullnad. En fortsatt god helg till er alla och fortsättning följer.

11 kommentarer:

Pennelina sa...

Underbart! Vi har haft en enkel men fin jul :-)

Kramar från mig <3

Rantamor sa...

Va glad jag blir att läsa att du har haft en underbar jul tillsammans med din familj.
Ha nu en finfin sista vecka på året, för att sen gå in ett nytt år med förhoppning om ett friskare år, och ett år när alla värden pekar åt rätt håll.

Kram på dig vännen.

Annelie sa...

Vad skönt det låter med din Jul! Ha en bra fortsättning och lycka till med behandlingen!

Wildhearts sa...

Vad glad jag blir! :) Även jag har haft en mysig jul med både barn, föräldrar, svärföräldrar, hundar och katter. Kram Agneta

Rigmor sa...

Men så skönt! Precis vad du behövde, tid och ork med familjen, blir så glad för din skull! Nu håller jag tummarna för resten också.
Ha det gott! Stor varm kram

Berit sa...

Härligt att du fick en fin jul. Nog är det underbart när maten smakar!

Tigris Predikantan sa...

Hoppas det fortsätter som nu!
Varma kramar.

Tigris Predikantan sa...

Vill önska dig ett fint, bra och GOTT NYTT ÅR!
Många kramar.

Rantamor sa...

GOTT NYTT 2011.
Jag skulle vilja skänka dig 365 friska dagar som nyårspresent.
Vännen ha en underbar nyårsafton och vi syns i bloggvärlden 2011/kram Rantamor.

Annika sa...

Härligt att läsa att julen blev fin, är såå glad för din och din familjs skull.
Gott slut och Gott Nytt År!
kramar i massor..

evamargareta sa...

Så skönt att höra att du haft en fin jul. Nu önskar jag dig ett helt UNDERBART NYTT ÅR!
Kramar i massor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...