lördag 1 januari 2011

Underbar nyårsnatt

Har firat nyår hos Elsa o Ester med familj och även deras farmor o farfar. Helt otrolig kväll långt upp på 4:e våningen med raketer och ljuslyktor på himlen och utsikt över vårt hus. Underbart god mat; Gratinerade ostron, skagentoast, oxfilé med potatisgratäng o mintgräddecoupe. Det smakar fortfarande underbart att äta, kanske är det kortisonet som gör att jag har aptit och orkar. Promenerade i sakta mak hem genom decimetertjock snö och en brant backe som jag klarade galant, utan alltför stor ansträngning.

På måndag o tisdag ska jag ta ytterligare en sorts tabletter, som kan ge illamående, vilket jag har klarat mig från hittills.

Tack alla för lyckönskningar, ingen nämnd och ingen glömd, inför nya året. Det stärker mig och ger mental styrka. Jag önskar alla en God fortsättning på nya året med cyberkramar. Fortsättning följer.

7 kommentarer:

Rantamor sa...

God fortsätting och mina tummar håller jag för dig /kramen.

Tigris Predikantan sa...

En varm önskan om en god fortsättning på 2011 till dig med! Skönt att maten smakar! Ta hand om dig.
Varma kramar.

Kalle sa...

Gott nytt och god fortsättning! Härligt att du fått ha en så underbar jul och nyår! Nu hoppas vi på att 2011 blir ett riktigt bra år för dig!

Kram,

Kalle

Tigris Predikantan sa...

Vill önska dig en fin trettondagsafton med bibehållen god aptit!
Varma kramar!

Wildhearts sa...

Hej vännen! Det låter verkligen som en bra nyårsafton. Själv tillbringade jag och maken framför sport på TV:n. Helt otroligt jag som inte tycker om sport, men junior-VM i hockeyn var riktigt spännande faktiskt :)

Ta hand om dig och så håller jag tummarna att du inte kommer att må så illa av de nya tabletterna.

Kram Agneta

sinneskatten sa...

En riktigt go energirik kram inför det nya året önskar jag dig.
Och tack för att du hjälpte mig med fågelnamnet.

agnetha sa...

Hoppas att du mår ok jag har inte sett någon uppdatering från dig på ett tag. Undra förståss hur det ät?? Kramiz från mig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...