måndag 22 november 2010

Tiden står stilla

Tiden står lite stilla just nu. Väntar på svar från Neurologen om tid för vidare undersökningar. Inget i brevlådan idag heller.

Fördriver tiden med korsstygnsarbete i form av en tomte på en adventskalender. Ett av barnbarnen har önskat. De andra barnen har en kalender som svärmor sydde till våra barn. Lite pyssel som håller nerverna i styr eller kanske håller jag på att bli gammal.


Katten Felix när vi passade honom förra veckan måste ha varit väldigt törstig. Det är is på poolen, så han fick riktigt isvatten, precis som på krogen.


Solnedgång förra veckan. Idag blev det bara svart direkt. Det är verkligen mööööööööörkt nu. Kramar till alla mina läsare i form av en Reward, som jag fått från Rantamor.



Fortsättning följer!

7 kommentarer:

Rigmor sa...

Ibland finns det inte mycket att säga, men jag sänder dig en riktigt stor och varm omtanke i detta trista höstmörker som säkert inte gör saken bättre.
kram

Åsa sa...

Denna förbaskade väntan!

Marie sa...

Vad duktig du är vännen som gör detta fina hantverk till ditt barnbarn. Spännande att vakna varje morgon och få öppna ett paket sedan :-) Känner med dig av hela hjärtat, det hoppas jag du vet. En styrke kram vill jag sända dig nu när du går och väntar på besked från doktorn. Dessutom har jag nå´t för dig att hämta hos mig (även om jag ser att Rantamor hann före, ha, ha. Dock kan du inte få för många awarder fina Agneta). Natti natti.

http://carpediemmie.blogspot.com/2010/11/gar-till-sangs-med-ett-leende-och-varme.html

Pysslan sa...

Underbart fint broderi :). Skit att man ska behöva vänta på besked. Håller dock tummarna. Kram Heidi

Lysande ögonblick! sa...

Kram till dig! Hoppas det händer något snart så att du slipper vänta.

Annika sa...

Vad bra att du kan och har ork att pyssla med broderier. Att skapa ger lugn. Det måste vara otroligt jobbigt och frustrerande att vänta, men snart kanske det händer något. Kanske imorgon...
KRAMAR i massor till dig,
/Annika

Annelie sa...

Denna eviga väntan....... det är alltid en oändlighet när man väntar på sån brev. Hoppas det är positiva besked i det när det väl anländer!
Kramar till dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...