torsdag 3 juni 2010

Torsdagens bilder

Piprankans blomma


Utsikt från min solsäng under Asken



Backtimjans blomma



Dagarna de går och jag njuter av färger, solen, värmen och lite sällskap av Ester och hennes pappa, så det rullar på i maklig takt. Biverkningarna från Tamoxifen har avtagit, men jag är ganska trött, men inte trött så att jag inte kan vila bort det. Dessutom har jag en del vallningar, men det ingår också eftersom medicinen bromsar min Östrogenproduktion. På fredag är sista dagen för Penicillinet så hoppas jag att det är över. Fortsättning följer.

5 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Vackra bilder! Håller tummarna för att du är mer piggelin i morgon fredag!
Kram

Annelie sa...

Det är en halvvissen tulpan på min bild!
Vad skönt att du kan njuta lite av det härliga vädret!
Det blir väl skönt at slippa penicillinet imorgon kan jag tro!?

Annika sa...

Vilken härlig utsikt du har från din solsäng, hoppas du får många njutningstimmar där. Vallningarna känner jag igen, de drabbas även mig.
Önskar dig en skön fredag och en superbra helg. Hoppas du får må lite bättre.
kramiz

Anonym sa...

Skönt med en solsäng där man kan ligga och vila, titta på allt vackert och hämta styrka.
Krya på dig kramar Eva-Britt

Rantamor sa...

Hoppas att sommaren kan ge dig styrka att orka med din sjukdom.
Vackra foton du tagit piprankan såg rolig ut.
Själv är jag just nu hos dottern Camilla/Rantis i Medsand.
Trevliga dagar...
Vi äter bara så gott så vi blir nog bortskämda.
Att sova i husbilen ger mig alltid sån ro....underbart.

Ha d gott Kram.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...