tisdag 15 juni 2010

Igår, idag och imorgon


Jag längtar efter värmen. Var är den? Kanske i Frankrike, längtar dit!

Igår var jag  hos "gamla" grannar och fick mycket vänskap och skratt , det värmde gott, så det kan kompensera kylan ute. Stort tack till Anders som hämtade mig och Berit och Gerd som lagade underbart god mat och "onyttiga" goda men mäktiga Leilamuffins med Pollygodis. Kramar till er.

Idag har det varit provtagning. Imorgon får jag svar på bl a markörerna d v s aktiviteten av cancerceller i kroppen. Idag ska jag också till Schrinken José för att prata och då kanske lite oro släpper. Jag tycker jag mår bra, men säker kan jag ju inte vara. Det är alltid jobbigt innan. Den 21 juni ska jag på DT, röntgen och den 21 juli är det läkarbesök. Före läkarbesöket ska vi ha några veckors semester i Frankrike och då bor Elsa och Ester här med familj. De tycker om att passa vårt hus säger Elsa. Puss. Fortsättning följer.

2 kommentarer:

agnetha sa...

Håller tummarna!!! Härligt med snälla och goa grannar.

Tigris Predikantan sa...

Trevligt med människor man tycker om! Lycka till i morgon!
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...