torsdag 17 juni 2010

Bättre idag

Har pratat med läkaren. Kommer att byta behandling till Navilbine ett cytostatikum. Förmodligen intravenöst 1 gång innan Frankrike och sedan i tablettform under semestern. Om det inte finns tid för intravenös behandling, så blir det bara i tablettform. Min magvärk beror förmodligen på magkatarr, så nu dubblar jag dosen medicin. Njurvärdet är inte alamerande utan beror på de vätskedrivande tabletterna jag tar. Jag blir dränerad. Levervärdet är inom gränsen, så nu känns allt bra igen. Nu ska jag njuta av det fina vädret och ägna mig åt Mindfulness.



Ibland blir jag lite larvig (?) och stressar upp mig, men nu börjar vi om från gå igen och ser fram emot vår resa. Fortsättning följer. Många kramar till alla som kommenterar här på bloggen, på mail och via telefon

4 kommentarer:

Annelie sa...

Du gör alldeles rätt i ägna dig åt det fina vädret och Mindfullness.
Och resan, den låter som nåt som du verkligen behöver.
Ha det gott tills vi hörs igen!

agnetha sa...

Bättre utlåtande idag!!! Lägg dig i din sköna solstol ute i din härliga trädgård och släpp tankarna. Försök att njuta av sommardagen.
Säger som Annelie angående Frankrikeresan att den behöver du verkligen.
Ha det!!

Kalle sa...

Underbart! Det låter klart bättre än igår! Självklart måste man få ha svackor ibland. Och du är knappast larvig för du känner av stress, men jag uppskattar bilden ändå ;-)
Skönt också att Frankrike-resan inte verkar vara i fara!
Hoppas Navilbine vänder värdena åt rätt håll!

Fortsätt ta hand om dig i det underbara vädret och i den fantastiska trädgård ni har!

Kram,
Kalle

Wildhearts sa...

Vad glad jag blir! Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...